آموزش حوضه های CG

آموزش گرافیک، برنامه نویسی و حوضه های CG

آموزش گرافیک، برنامه نویسی و حوضه های CG

آموزش ها مرتبط با حوضه CG هستند

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

برای بازی سازی از کجا شروع کنم؟

يكشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۴ ب.ظ

ین سوال ممکن است برای شما بسیار مهم باشد که برای بازی سازی از کجا شروع کنم؟ چه دانشى براى ساخت بازى ویدیویى باید داشت ؟ اصلا چرا باید دانش خاصى داشت؟

شما براى ساخت بازى باید به همه چیز تسلط کافی داشته باشید! از اول تا آخر قضیه مهم است.

البته اگه میخواهید بازی بسازید،نه چیز هاى به درد نخور که به اسم بازى ایرانى به ما معرفى شده است. بازى سازى یک هنر هست که با روانشناسى ، گرافیک،برنامه نویسى در ارتباط کامل است،این که چه چیزى را ،با چه طرحى بسازید که کاربر را جذب کند بسیار سخت است.

همه چیز باید تا حد امکان ساده باشد، اما نه ساده تر! – آلبرت انیشتین


از کجا شروع کنم؟

یکی از درهای ورود به این دنیا ساخت بازی روی کاغذ است. شما باید بتوانید آن چیزی که در سر دارید بر روی کاغذ پیاده کنید. یا در حد امکان یک پروتوتایپ فیزیکی تولید کنید.پس از این مرحله،‌باید انتخاب کنید که میخواهید در کدام رشته فعالیت کنید ، آیا علاقه به طراحی دارید ؟ آیا میخواهید گیم پلی بازی را بسازید ؟‌ آیا علاقه به کد نویسی دارید ؟‌ یا شاید میخواهید در فروش بازی و بازاریابی کمک کنید ؟

پس از انتخاب رشته اگه در تهران هستید، میتوانید از کلاس های حرفه ای انستیتو استفاده کنید. اگر در شهرستان هستید هم نگران نباشید. کلاس های آنلاین نیز در انستیتو برگذار میشود.

قدم بعدی چیست ؟

ساخت یک گیم بسیار ساده. ! در حد تکان دادن ۲ عدد مربع بر روی صفحه . شما در این مرحله باید یاد بگیرید با انجین چگونه کار کنید. منوها رو بگردید. کلید های میانبر را یاد بگیرید.این خیلی خوب است. و برای مراحل بالاتر به شما کمک خواهد کرد.


منبع:poulgilan.com

  • مبین خسروی و عمران جودکی

بازی سازی را از کجا شروع کنیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی