آموزش حوضه های CG

آموزش گرافیک، برنامه نویسی و حوضه های CG

آموزش گرافیک، برنامه نویسی و حوضه های CG

آموزش ها مرتبط با حوضه CG هستند

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کسب درامد از برنامه نویسی

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ

چگونه از طریق برنامه نویسی ثروتمند شویم؟ – کسب درامد از برنامه نویسی

راه های کسب درامد از برنامه نویسی

برای کسب درامد در هر حیطه‌ای، یک سری قوانین و راه‌های خاص وجود دارد. کسب درامد از برنامه نویسی هم دقیقا به همین شکل است.

یکی از ثروتمندترین افراد جهان، مارک زاکربرگ ۳۲ ساله است که الان بیش از ۴۴ میلیارد دلار سرمایه دارد (هر ۱ میلیارد دلار با دلاری ۴ هزار تومن برابر ۴ هزار میلیارد تومان است!)

جالب است بدانید مارک زاکربرگ، موسس فیسبوک، کسی است که خودش در ابتدا برنامه نویس بوده و اولین نسخه از فیسبوک را به تنهایی نوشته است. و فقط ایده‌ی او باعث شده که به درامد‌های فوق‌العاده‌ای برسد.

همینطور امروزه بسیاری از برنامه نویسان ایرانی هستند که از طریق فروش اپلیکیشن‌هایشان در سایت‌هایی مثل کافه بازار، از این طرق کسب درامد میکنند.

این درامد می‌تواند از ماهی ۱ میلیون تومان تا ماهی ۵۰ میلیون تومان متغیر باشد. در ادامه درباره‌ی راه‌های کسب درامد از برنامه نویسی بیشتر صحبت می‌کنیم.


اگر بتوانید در حیطه‌ی تخصص خود به یک حرفه‌ای و کاربلد تبدیل شوید، درآمد و مزایای کاریتان بشدت افزایش پیدا می‌کن


چرا باید درامد داشته باشیم

یکی از اصلی‌ترین انگیزه‌ها برای شروع هر کاری، هدف‌های مالی است. هرچقدر هم شما از انجام یک کار هدف مالی نداشته باشید، ولی اگر از طریق آن کار به درامدی برسید، آن درامد برای شما بسیار جذاب و شیرین خواهد بود و خاطره‌ی آن ماندگار خواهد شد.

کسب دارمد یکی از اصلی ترین انگیزاننده‌ها برای ماندن در کار است.

چندین سال پیش وقتی برای اولین بار توانستم از طریق برنامه نویسی کسب دارمد داشته باشم، آنقدر این درامد برای من لذت بخش بود که تا مدت‌های زیادی من را برای کار و تلاش با انگیزه نگه داشت.

اگر بتوانید از طریق تخصص خود به کسب دارمد برسید، انرژی و حسی فوق‌العاده به شما منتقل خواهد شد که آن حس خوب را با هیچ چیز حاضر به تغییر نیستید. در ادامه می‌خواهیم درباره راه‌های کسب درامد از برنامه نویسی صحبت کنیم.

درامد ما به چه چیزی بستگی دارد

یکی از سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که درامد شما به چیزی بستگی دارد؟ چطور می‌توانیم به هدف کسب درامد از برنامه نویسی برسیم؟

درامد شما در هر کاری بطور دقیق و مستقیم به میزان تخصص شما بستگی دارد. هرچقدر در یک کار متخصص تر باشید، درآمدتان در آن حیطه نیز به اندازه تخصصتان افزایش پیدا می‌کند.

دو برنامه نویس را تصور کنید. اولین شخصی کسی است که چند کلاس آموزش برنامه نویسی رفته و کمی درباره‌ی برنامه نویسی اطلاعات دارد.

و دومین فرد کسی است که بصورت متمرکز روی این حیطه وقت گذاشته و کارهای متفاوت زیادی و ارزشمندی را انجام داده است.

اگر درامد و میزان موفقیت این دو فرد را بسنجید، قطعا متوجه خواهید شد شخصی که تخصص بیشتری دارد، شرایطش در همه حیطه‌ها از افراد عادی بهتر است.


در حال حاظر تمام شرکت‌ها و کسب و کارها بصورت جدی با مشکل کمبود نیروی متخصص مواجه هستند و همیشه به دنبال استخدام افراد کار بلد و متخصص می‌باشند

بطور کل در هر کاری اگر شما جز متخصصین آن حیطه باشید، درامدتان هم افزایش پیدا میکند. دلیل این امر این است که در شرایط فعلی کشورمان ایران، همه‌ی شرکت و کسب‌وکارها و بطور کلی جامعه، به افراد متخصص نیاز دارد. زیرا تعداد آن‌ها بسیار کم است.

اگر بتوانید در حیطه‌ی کاری خود به یک متخصص و حرفه‌ای تبدیل شوید، می‌توانید درامد و مزایای فوق‌العاده زیاد شغلی داشته باشید. اما ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می‌توانید به یک برنامه نویس حرفه‌ای تبدیل شوید؟

چطور در برنامه نویسی حرفه ای شویم

سوال بسیار مهمی است که جواب‌های فوق‌العاده‌ای برای آن وجود دارد.

بطور کلی حرفه‌ای شدن در حیطه‌ی برنامه نویسی، روندی مشخص و ثابت دارد که اگر آن‌را رعایت کنید، خیلی زود به یک حرفه‌ای در برنامه نویسی تبدیل خواهید شد.

منبع:http://xanbil.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی